Culinair reünieweekend in aantocht

Chef in training

Beste ouders, verzorgers, Stamleden, Explorers en Scouts, Pivo’s, vrijwilligers en vriend(inn)en van Luctor,

Het is weer bijna zover. Het reünieweekend staat voor de deur. Wij hebben er ontzettend veel zin in en daarom zetten we alvast alles informatie die je nodig hebt ter voorbereiding van dit culinaire weekend op een rijtje. Natuurlijk is het thema van het reunieweekend dit jaar: “Luctor’s Resto”

Het weekend is van 11 oktober 20.00 uur tot en met 13 oktober 14.30 uur in het Candea College in Duiven. Maar ben je niet bij het weekend en wil je toch de sluiting en de loting van het “Luctor’s Kikkerparent-plan” meemaken, dan ben je welkom op 13 oktober vanaf 13.30 uur.

Voor alle overige informatie verwijs ik naar de brief voor ouders en verzorgers en de brief voor deelnemers. We hopen dat iedereen aanwezig zal zijn, maar mocht dit niet lukken, dan graag even een berichtje van afwezigheid.

Tot 11 oktober! (of 13 oktober)

Groet Mandy Backer, namens het spelteam van Luctor