clubhuisBezoekadres:
Diependalseweg 7
6813 GE Arnhem
M: 06 519 541 16
(indien nummer 7 niet geaccepteerd wordt in een navigatiesysteem, kies dan nummer 5A of 5)

Routebeschrijving:

• Komende vanuit de richting ’s Hertogenbosch over de A50 gaat u naar Arnhem tot knooppunt Grijsoord. Hier gaat u richting Ede (A12) waarbij u bij de eerste afslag (nr 25 Oosterbeek) direct weer de A12 verlaat. Ga bij deze afslag linksaf richting Arnhem (N224), hierbij komt u voorbij een Van der Valk hotel en Restaurant Pinoccio. Bij de kruising met de Schelmseweg gaat u rechtdoor, en de eerst volgende stoplichten daarna gaat u naar rechts (afslag ‘Groot Klimmendaal’).
    U bevindt zich dan op de Heyenoordseweg.
  • Komende vanuit de richting Apeldoorn verlaat u de A50 bij afrit 20 Arnhem Centrum in de richting van Arnhem en vervolgt u uw route op de Apeldoornseweg (N784). Daarna gaat u rechtsaf de Schelmseweg op, waarbij u bij een rotonde rechtdoor gaat, voorbij Burgers Zoo komt en uiteindelijk bij een kruising uitkomt met de Amsterdamseweg (N224). Hier gaat u linksaf richting ‘Het Dorp’. Neem daarna de afslag ‘Groot Klimmendaal’ (rechts bij eerst volgende verkeerslichten).
    U bevindt zich dan op de Heyenoordseweg.
  • Komende vanuit de richting Velp (A348) of Zevenaar (A12) gaat u bij knooppunt Velperbroek richting Ede (tevens A12). Aangekomen bij knooppunt Waterberg (afslag 26 Arnhem-Noord) gaat u op de Apeldoornseweg (N784) richting Arnhem. Daarna gaat u rechtsaf de Schelmseweg op, waarbij u bij een rotonde rechtdoor gaat, voorbij Burgers Zoo komt en uiteindelijk bij een kruising uitkomt met de Amsterdamseweg (N224). Hier gaat u linksaf richting ‘Het Dorp’. Neem daarna de afslag ‘Groot Klimmendaal’ (rechts bij eerst volgende verkeerslichten).
    U bevindt zich dan op de Heyenoordseweg.
  • Vanuit Arnhem centrum dient u eerst ten noorden van het spoor te komen (via Zijpendaalseweg) en volgt u de Amsterdamseweg (N224) (de oude weg richting Ede). Op de Amsterdamseweg gaat u richting ‘Het Dorp’ en neemt u de afslag ‘Groot Klimmendaal’ (links bij de verkeerslichten).
    U bevindt zich dan op de Heyenoordseweg.

Op de Heyenoordseweg passeert u het hoofdgebouw van ‘Groot Klimmendaal’ aan uw rechterhand, maar rij door totdat u aan uw rechterhand een bushalte ziet. U dient net voor deze bushalte naar rechts de Diependalseweg in te slaan. Na ongeveer 100 meter ligt links de enigszins steile oprit naar ons Luctor’s Honk!

Indien er een groot aantal auto’s verwacht wordt, is er geen parkeergelegenheid bij het clubhuis zelf. U kunt dan parkeren door de eerste afslag na ‘Groot Klimmendaal’ rechts te nemen. Vanaf deze parkeerplaats vervolgt u de Heyenoordseweg +/- 250 meter totdat u een bushalte ziet. U dient net voor deze bushalte naar rechts de Diependalseweg in te slaan. Na ongeveer 100 meter ligt links de enigszins steile oprit naar ons Luctor’s Honk!

Grotere kaart weergeven

Met openbaar vervoer is het clubhuis ook te bereiken:
Hiervoor dient u met de trein naar Arnhem Centraal te reizen. Vanaf het busstation neemt u lijn 21 Hoogkamp en dient u uit te stappen op de Heyenoordseweg. Om naar het clubhuis te lopen gaat u richting de bushalte aan de andere kant van de weg (+/- 50 meter naar links). U dient net voor deze bushalte naar rechts de Diependalseweg in te gaan. Na ongeveer 100 meter ligt links de enigszins steile oprit naar ons Luctor’s Honk!