We gaan weer beginnen!

startHet seizoen 2013-2014 gaat binnenkort weer van start. Als het goed is heeft iedereen per mail de benodigde informatie toegestuurd gekregen (en indien mail niet werkte per post met het verzoek een correct mailadres door te geven).

Onderstaand alle informatie kort opgesomd met verwijzingen naar de verschillende brieven en planningen:

Algemeen

Op de site kan de planning met reguliere bijeenkomsten bekeken worden voor de Scouts, Explorers en Stam. Verder ook de agenda met speciale bijeenkomsten mochten die er zijn.

Scouts en Explorers

Voor de Scouts en Explorers verandert er iets, en dat is allemaal terug te lezen in de brief speciaal voor de Scouts, de brief speciaal voor de Explorers, en de brief voor de ouders/verzorgers van de Scouts en Explorers.

Het komt er kort op neer dat de Scouts en Explorers sowieso tot het eind van het jaar gezamenlijk de bijeenkomsten gaan draaien (van 19.00u tot 21.30u), en hopelijk dat we vanaf 2014 weer voldoende jonge Scouts hebben om de speltak Scouts weer los te kunnen draaien. De data en tijden is in de planning voor 2013 te vinden.

Zie voor meer informatie de brieven. Ook de contactinformatie is in deze brieven te vinden, mochten er vragen zijn.

Stam

Voor de Stam is er de brief voor ouders/verzorgers met de belangrijkste informatie. En verder de complete jaarplanning voor het seizoen 2013-2014.