Stam

badgeStam

De Stam is een speltak binnen Luctor et Emergo die in 2006 opgericht is. Deze speltak heeft in principe op iedere eerste zaterdag van de maand een bijeenkomst van 13.00 uur tot 16.00 uur. De Stam heeft net als de Explorers een kamp (een lang weekend). Daarbij wordt er niet meer gekampeerd in tenten, maar wordt er een geschikt clubhuis gezocht om te verblijven.

blouse_stamWat doen we nou eigenlijk op de bijeenkomst? We beginnen met het openen van de bijeenkomst. Daarna gaan we met spelletjes doen. Iedere keer zijn dit andere spelletjes. Als het lekker weer is gaan we het bos in voor spelletjes. Als het wat kouder weer is blijven we in het clubhuis. Daar doen we verschillende spelen zoals balspelen, een quiz en estafettes. Voor een Stam lid is het niet mogelijk ‘over te vliegen’ naar een andere speltak.

Bekijk ook de informatie over de andere speltak: Explorers