Opkomsten 2022 gepland

De opkomsten voor het nieuwe seizoen van 2021- 2022 waren al gepland.  Corona maatregelen blijven er de oorzaak van dat wij soms op het laatst nog wijzigingen moeten aanbrengen, misschien toch een test moeten vragen of onverhoopt iets moeten afblazen, dan hoor je dat.

De datums van de regulieren bijeenkomsten vind je natuurlijk ook weer, verderop op deze website.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Explorers, Stam door Wil Hogenstijn . Bookmark de permalink .

Over Wil Hogenstijn

In 1958 als welpje in Arnhem bij de Carles de Foucald groep gekomen. Na bij de Welpen, Scouts en Rowans geweest te zijn ben ik bij de leiding van de Christoforusgroep in Arnhem gekomen. Ook was ik in 1976 hopman van de Jamboree groep in Noorwegen, van het Nederlands contigent. Na 12,5 jaar bij de Christoforusgroep kwam ik bij onze Luctor terecht. Ik wilde toen graag iets anders, zeker ook moest er Scouting voor jongeren met een beperking (handicap) komen. De Luctor zocht en ik vond toen de Luctor! En nu na 33 jaar actief als ............. nu een stapje terug maar nog wel lekker actief als beheerder clubhuis en onderdeel van het bestuur. Ik hoop nog heeeeel veel jaren m'n bijdrage aan onze Luctor te kunnen leveren. Vind het nog steeds te gek, leuk en zou het voor geen goud hebben en kunnen missen!