Diefstal loden strippen dak clubhuis

Zaterdagmiddag ontdekte ik bij schoonmaken van de dakgoten dat aan de achterzijde alle loden strippen (die de dakverhoging afdichten) zijn afgeknipt en gestolen! De politie gebeld en vervolgens aangifte gedaan. Contact met de verzekering opgenomen en als alles goed gaat valt het onder onze uitgebreide opstalverzekering.

IMAG0761Vandaag komt er een aannemer samen met Rengers van Griethuizen kijken of er zo snel mogelijk, liefst voor de eerste regenbui, een (tijdelijke) oplossing gevonden kan worden. Zal niet makkelijk zijn, want er is nu bouwvakvakantie! Uiteraard zal de definitieve oplossing niet bestaan uit nieuwe loden strippen, maar uit een kunststof variant daarvan.

We hopen er het beste van en natuurlijk dat de daders gepakt zullen worden!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen door Wil Hogenstijn . Bookmark de permalink .

Over Wil Hogenstijn

In 1958 als welpje in Arnhem bij de Carles de Foucald groep gekomen. Na bij de Welpen, Scouts en Rowans geweest te zijn ben ik bij de leiding van de Christoforusgroep in Arnhem gekomen. Ook was ik in 1976 hopman van de Jamboree groep in Noorwegen, van het Nederlands contigent. Na 12,5 jaar bij de Christoforusgroep kwam ik bij onze Luctor terecht. Ik wilde toen graag iets anders, zeker ook moest er Scouting voor jongeren met een beperking (handicap) komen. De Luctor zocht en ik vond toen de Luctor! En nu na 33 jaar actief als ............. nu een stapje terug maar nog wel lekker actief als beheerder clubhuis en onderdeel van het bestuur. Ik hoop nog heeeeel veel jaren m'n bijdrage aan onze Luctor te kunnen leveren. Vind het nog steeds te gek, leuk en zou het voor geen goud hebben en kunnen missen!