Bouwman verzorgt alweer vervoer materiaal

bouwmanOf Bouwman het vervoer van het kampeermateriaal voor een keer wilde verzorgen?“, dat vroeg Harry Beek (vader van oud-scout Martijn) aan Jan Bouwman. Zo begon het in 2006. En we zijn al sinds dat jaar erg blij dat J. Bouwman Jr. Oosterbeek B.V.  een container ter beschikking stelt voor ons kampeermateriaal en die container vervoert. Niets bleek te ver; eerdere jaren naar Dwingeloo, Roermond, Overasselt, Baarn, Aerdenhout, … en dit jaar Zeewolde.

bouwmanBedanktOm de mensen achter dit bedrijf hiervoor extra te bedanken, hebben de Explorers zich van hun beste kant laten zien. Ze hebben hun bakkunsten vertoond door een heleboel Luctor-muffins te bakken. En deze zijn bij Bouwman afgeleverd en met veel enthousiasme ontvangen. Een speciaal gemaakte kaart (met foto’s van de activiteit voorop) bevatte de tekst:
Bedankt! Namens alle scouts, explorers en begeleiding voor alweer een jaar vervoer van ons kampeermateriaal zodat we weer een geslaagd kamp kunnen hebben.“.