Scoutingseizoen gestart!

logo-laat-je-uitdagenDe maand september is alweer op de helft, dat betekent dat onze zomerstop erop zit en het groepsweekend in het Candea College in Duiven (17 en 18 oktober) voor de deur staat !
We zijn begonnen met onze bijeenkomsten en hebben er weer veel zin in! Iedereen heeft per mail ontvangen op welke dagen er bijeenkomsten zijn, van september t/m december. Op deze website is dit ook te vinden bij de reguliere bijeenkomsten.

Voor de Explorers was de eerste bijeenkomst op woensdag 3 september en tijdens de tweede bijeenkomst 17 september kwamen er een hoop mensen in het verband te zitten, tijden de EHBO-oefening die bijeenkomst. Zie de foto’s o.a. op Facebook! In het veiligheidsprogramma waar we mee zijn gestart moest ook de rookmelder in ons clubhuis getest worden. Oei, oei wat maken die sirenes een herrie! Gelukkig wist Edwin en Wil hoe ze uit moesten. Toch blij dat ze het doen, je weet maar nooit.

Voor de Stam was de eerste bijeenkomst op zaterdag 6 september. We zijn natuurlijk gaan zwaaien naar de Luctor-mensen (Else, Pascal, Dennis) die de Airborne meeliepen. Jammer dat Bert met de auto terug moest en Milou met een lege rolstoel! De volgende bijeenkomst zaterdag 4 oktober, doen we ook nog een uurtje samen met het koortje uit Nijmegen, liedjes, vuurtje enz. Zij blijven dan een nachtje slapen in ons clubhuis. Nee nee niet de Stam, maar de koorleden!