Scout-It-Out

Logo_250x250mm-Merlijn_50dpi1-e1418750645328Op 13 juni 2015 vindt de 2e editie van de “Scout it out” plaats in park Presikhaaf te Arnhem. De dag begint om 11.00 en duurt tot 15.00. We laten deze dag veel facetten van Scouting zien, voor leden van de regio, maar ook voor omwonende en andere belangstellenden. Het belooft dus een dag boordenvol leuke activiteiten voor alle leeftijdsgroepen voor alle scouting- en niet-scoutingleden te worden. Hiervoor zijn jullie natuurlijk van harte uitgenodigd om met je hele groep en alle vriendjes/vriendinnetjes, broertjes/zusjes neefjes/nichtjes etc. mee te doen.

Deelname is slechts €3,- per persoon. Je kunt je die dag op het terrein bij de regiostand een toegangsbewijs kopen.
We verzorgen vanuit de Luctor geen begeleiding, wij lopen wel rond als pivo’s. Explorers en Stamleden zullen dus zelf moeten komen en indien nodig zelf voor begeleiding moeten zorgen. Voor onze Welpen is dit anders i.v.m. bijeenkomst.
Hier nogmaals onze uitnodiging: Scout it out Explorers Stam

De activiteiten worden per deelgebied georganiseerd. Zo zien bevers, welpen, scouts en explorers van elkaar wat ze die dag te beleven hebben.

De activiteiten van de SIO 2015 worden gehouden volgens de spelvisie “Scouts” van Scouting Nederland. Door in ieder gebied iedere speltak te betrekken, word het een groot feest dat wij 2gether gaan beleven!