NL doet; handen uit de mouwen!

Op zaterdag 16 maart was er ook een NL doet project binnen Luctor et Emergo. Een groot aantal mogelijke klussen, genoeg te doen dus. Gelukkig zat het weer erg mee, dus konden we ook buiten aan de slag.

3

Met een klusteam van 8 mensen, waaronder eigen leiding, ouders van Scouts, en ook mensen van buiten die zich voor de klus ingeschreven hebben, gingen we om half 10 aan de slag. Tot aan 17u zijn we druk geweest met: clubhuis grondig poetsen, vloer van het spellokaal in de was, tafels/banken soppen, dak en goten bladervrij maken, takken en stronken opruimen, takkenhaag aanvullen, hek verstevigen en op het laatst buiten ook nog opgeruimd. Bekijk de foto’s om een indruk te krijgen.

7

We hebben veel gedaan gekregen, en het was ook erg gezellig! We willen het gehele klusteam bedanken, maar ook de mensen die de dag voorbereid hebben zodat er bijvoorbeeld een heerlijke lunch was.