Het kampthema is bekend!

Het kampthema van dit jaar is bekend! Redactie: Waarhetoverging.

Krantenkop
Deze knotsgekke krantenredactie Waarhetoverging, verslaat al het nieuws in de gehele regio. Maar deze nieuwsredactie loopt een beetje achter de feiten aan. Het nieuws van vele jaren geleden wordt vandaag de dag nog gepubliceerd in deze krant.

Zowel de Stam als de Scouts en Explorers zullen er dit jaar alles aan doen om deze redactie draaide te houden, maar waar en wanneer gaat dat gebeuren…

De stam:
Vrijdag 6 juni vanaf 20.00 uur starten we in ons eigen clubhuis.
Op de Diependalseweg 7 in Arnhem.
Op maandag 9 juni sluiten wij dit kamp af in het clubhuis van Scouting St. Oswaldus Zeddam.
Dit clubhuis bevindt zich aan de Vinkwijk 2a in Zeddam.

Het kampboekje met alle overige informatie zal afgelopen week of deze week bij jullie worden bezorgd.

De Scouts en Explorers:
Zondag 13 juli openen we het zomerkamp van 2014 om 14.00 uur op het scoutinglabel terrein in Baarn.
Op donderdag 17 juli zwaaien we jullie om 20.00 uur weer uit, tevens in Baarn.
Adres: Amsterdamsestraatweg 51, 3744 MA Baarn

De uitnodiging is 28 mei meegegeven aan degene die bij de bijeenkomst waren, voor de anderen geldt: de uitnodiging komt bij de volgende bijeenkomst. Tevens zal deze vandaag gemaild worden naar de bij ons bekende e-mailadressen.
Het kampboekje met alle overige informatie zal uiterlijk 2 weken voor het kamp door de post bezorgd worden.