Zomerkamp 2014 voor de Scouts en Explorers

Beste Scouts en Explorers,

Het is weer bijna zomer en dat betekent: Zomerkamp!
Het thema zal zijn: redactie Waarhetoverging; de krant die alle Luctorverhalen vertelt. Ga maar vast oefenen op je journalistieke vragen en kritische kijk op de gebeurtenissen.
Jullie worden op zondag 13 juli vanaf 14:00 uur verwacht. Op donderdag 17 juli sluiten we om 20:00 uur het kamp gezamenlijk af. (Ouders/verzorgers/belangstellende zijn vanaf 19:45 uur welkom)

Dit jaar zullen we kamperen op het scouting labelterrein Buitenzorg in Baarn.
Adres: Amsterdamsestraatweg 51, 3744 MA Baarn

Wij verwachten van jullie, jullie ouders of groepsleiding even een berichtje of je wel of niet mee gaat op kamp.

We gaan dit jaar iets speciaals doen met een wit t-shirt. Deze moeten jullie aankomende bijeenkomst al bij de pivo’s inleveren. Dus: neem volgende bijeenkomst een schoon, passend wit t-shirt mee!

Ga je mee op kamp; dan krijg je twee weken voor we op kamp gaan alle nodige informatie en het kampboekje. Wil je nu al informatie, mail naar: explorers@scoutingluctor.nl

Groetjes het spelteam en alle kamppivo’s.