RSW weekend Explorers

Beste Explorers,       Beste ouders/verzorgers,

Vrijdag 17, zaterdag 18 en zondag 19 april is het RSW weekend weer op de waterberg. En natuurlijk doen ook wij van de Luctor weer mee! De spelletjes zullen plaats vinden op de Waterberg, maar slapen doen we op ons eigen honk.

Het thema dit jaar is JUMANJI, kun jij het al uitspreken?! Wat een spannend thema, de komende bijeenkomsten gaan we hier al vast mee aan de slag! Bereid je voor op het spel van je leven, jullie patrouille staat op het Olifantenkerkhof….!

• Begin: vrijdag 17 April om 19.30 op scoutinglabelterrein ‘De Waterberg’ (Deelenseweg 1, 6861 TR Arnhem)
  • Eind: zondag 19 April, ook op De Waterberg, vanaf 15.30 uur. Taxi’s graag vanaf 15.45uur. Om 15.15 uur is de officiële afsluiting; hierbij zijn ouders/verzorgers ook van harte welkom!

Voor vragen kun je contact opnemen met:
Milou 06-46156354 of Edwin 06-22485792

Dus ben je klaar voor een weekend vol avontuur? Neem je goede zin mee, doe je Luctor blouse aan en dan moet het goed komen! In de bagagelijst staat wat je mee kunt nemen.

Bagagelijst:

1. Luchtbed of matje (Voor rolstoelgebruikers is er een stretcher ter beschikking)
  2. Slaapzak / kussen / knuffel
  3. Pyjama / Zaklamp / leesboek, strip
  4. Medicatie
  5. Je scouting outfit; blouse en das.
  6. Kleren die vies mogen worden voor 2 dagen. Denk aan trui, schoon ondergoed en sokken.
  7. Plastic tas met je naam erop voor de vuile was.
  8. Evt. verkleedkleren.
  9. Stevige schoenen om een hike op te kunnen lopen.
  10. Jas en regenkleding.
  11. Toiletzak met; tandenborstel, tandpasta, washand, zeep, deo, scheerapparaat, kam, gel, maandverband. Evt. Voldoende incontinentiemateriaal. (Er is overdag mogelijkheid tot verschonen)
  12. Handdoek
  13. Voor rolstoelgebruikers: voetsteunen en oplader.

Wat laat je thuis:
Mobiele telefoon.
Alles wat stuk kan, waarvan je niet wil dat het stuk gaat.

Groetjes namens spelteam Luctor et Emergo,
Edwin en Milou