Open middag

OP ZATERDAG 11 JUNI 2022,  WILLEN WIJ JOU GRAAG KENNIS LATEN MAKEN MET ONZE GROEP.

Wij zijn heel blij dat we eindelijk na die coronatijd weer onze activiteiten kunnen houden in en rond ons clubhuis. We willen je graag laten zien wat we zoal doen en nog leuker is als jij mee wil komen en meedoen, dat kan!
Kijken of je het leuk vindt kan natuurlijk ook en misschien zeg je dan wel :   ik ga gewoon nog een keer kijken of ik het wat vind.
Ons programma begint om 13.00 uur en duurt tot 16.00 uur. Alles gebeurt in en rondom ons clubhuis.
Ons clubhuis ‘Luctor’s Honk’ vind je aan de DIEPENDALSEWEG 7 6813 GE  Arnhem, in het mooie bos van Marieëndaal.
Mocht je gebracht worden kan dat tot aan het clubhuis, parkeren lukt daar niet. Dat kan het beste aan de Heijenoordseweg.
Wil je eerst nog meer weten over onze groep, of de reisroute naar ons clubhuis vinden, kan je altijd nog even kijken op onze website : www.scoutingluctor.nl.
Vragen?  per mail kan altijd : contact@scoutingluctor.nl