De uitslag van de open-middag-prijsvraag

IMG_4403

In een grote glazen pot zaten ….. kleine groene “snoepkikkertjes”? Iedereen mocht raden hoeveel, om de hoofdprijs te kunnen winnen, en natuurlijk voor de eer.

Onder de strookjes die in de groene bus waren gedaan werden heeft Wil om half drie bekend gemaakt wat het juiste aantal was, namelijk 297 stuks! Joost zat er het dichtste bij (235) en heeft dus gewonnen!

Marlon, Benjamin en Iris zaten er ook dicht bij dus krijgen ook een troostprijsje! Benjamin was slim en zette op zijn strookje 100 of 1000, kom je er altijd wel in de buurt?

IMAG1216Natuurlijk hopen we dat er bij de volgende Open Middag nog meer mensen ons komen bezoeken! Want wie niet is geweest heeft lekkere stokbroodjes, zelf gemaakt boven vuurbak gemist, maar ook de koffie, thee en videofilmpje Luctor, en uiteraard alle leuke informatie in het grote spellokaal en de tentjes die buiten opgezet waren.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen door Wil Hogenstijn . Bookmark de permalink .

Over Wil Hogenstijn

In 1958 als welpje in Arnhem bij de Carles de Foucald groep gekomen. Na bij de Welpen, Scouts en Rowans geweest te zijn ben ik bij de leiding van de Christoforusgroep in Arnhem gekomen. Ook was ik in 1976 hopman van de Jamboree groep in Noorwegen, van het Nederlands contigent. Na 12,5 jaar bij de Christoforusgroep kwam ik bij onze Luctor terecht. Ik wilde toen graag iets anders, zeker ook moest er Scouting voor jongeren met een beperking (handicap) komen. De Luctor zocht en ik vond toen de Luctor! En nu na 33 jaar actief als ............. nu een stapje terug maar nog wel lekker actief als beheerder clubhuis en onderdeel van het bestuur. Ik hoop nog heeeeel veel jaren m'n bijdrage aan onze Luctor te kunnen leveren. Vind het nog steeds te gek, leuk en zou het voor geen goud hebben en kunnen missen!