Scouts

logo_scoutsDe Scouts is een speltak binnen Luctor et Emergo. Wij spreken bij de Luctor niet zozeer over de leeftijd binnen een speltak, maar meer over het niveau. Bij de Scouts zitten jongeren die doorgaans wat jonger zijn en/of een wat lager niveau hebben dan de Explorers.

Op dit moment draait er geen speltak Scouts. De huidige Scouts zijn afgelopen zomerkamp overgevlogen naar de speltak Explorers.

blouse_scoutsWat bij iedere speltak geldt, is dat iedere deelnemer in principe vijf jaar kan meedraaien in de speltakken Welpen, Scouts/Explorers en Stam. Afhankelijk van beschikbare plaatsen kan besloten worden deze termijn te verlengen, waarover de groepsraad zal beslissen.

Voor een Scout is het eventueel mogelijk ‘over te vliegen’ naar de Explorers, of naar de Stam. Daar geldt dan opnieuw de maximale termijn van vijf jaar voor deelname binnen de nieuwe speltak.

Bekijk ook de informatie over de andere speltakken: Explorers en Stam