ABN-AMRO Foundation-dag verplaatst

Helaas moet ik jullie laten weten dat we hebben moeten besluiten het “feest”-programma van de Stambijeenkomst van zaterdag 2 november uit te stellen.

Heel onverwachts is een van de collega’s uit het team van de ABN-AMRO bank overleden. Zaterdag is de crematie en natuurlijk gaan de mensen uit dat team naar dit afscheid. Iedereen snapt natuurlijk dat je dan geen feestprogramma kunt verzorgen.

Namens onze Luctor et Emergo groep heb ik onze condoleances aan het team aangeboden en hen sterkte gewenst bij deze moeilijke dag.

De Stambijeenkomst gaat wel door op ons clubhuis, het pannenkoekenbeslag was al gekocht, dus gaan we gewoon bakken en ze lekker opeten!

Samen met de directeur van de ABN-AMRO gaan we een nieuwe datum zoeken en dan ………………………….. !

Dit bericht werd geplaatst in Stam door Wil Hogenstijn . Bookmark de permalink .

Over Wil Hogenstijn

In 1958 als welpje in Arnhem bij de Carles de Foucald groep gekomen. Na bij de Welpen, Scouts en Rowans geweest te zijn ben ik bij de leiding van de Christoforusgroep in Arnhem gekomen. Ook was ik in 1976 hopman van de Jamboree groep in Noorwegen, van het Nederlands contigent. Na 12,5 jaar bij de Christoforusgroep kwam ik bij onze Luctor terecht. Ik wilde toen graag iets anders, zeker ook moest er Scouting voor jongeren met een beperking (handicap) komen. De Luctor zocht en ik vond toen de Luctor! En nu na 33 jaar actief als ............. nu een stapje terug maar nog wel lekker actief als beheerder clubhuis en onderdeel van het bestuur. Ik hoop nog heeeeel veel jaren m'n bijdrage aan onze Luctor te kunnen leveren. Vind het nog steeds te gek, leuk en zou het voor geen goud hebben en kunnen missen!