Reünieweekend was geslaagd!

Beste explorers, stamleden, Pivo’s, Ouders, Donateurs, houders van certificaten van ons “kikker-adoptie-plan”, en alle vrienden van de Luctor!

politieHet jaarlijkse reünieweekend zit er weer op. Prachtig weer gehad en hele leuke activiteiten, super geslaagd! Super dat de politie ons zaterdag ook kwam verrassen en ook liet zien hoe je handboeien om moest doen en we de politieauto ook van binnen mochten bekijken. Nou weten we echt zeker dat er hele lieve en goede politieagenten zijn! Door al langer aan ons insigne VEILIGHEID te werken weten daar ook veel meer van nu. Zie ook het berichtje (met kort filmpje) op Facebook, net als een aantal foto’s die via Facebook te bekijken zijn.

Verder uiteraard ook veel buiten geweest met het mooie weer, maskers gemaakt met gips en deze geschilderd, en natuurlijk afgesloten met de traditionele bonte avond.

Ook willen we natuurlijk de directie van het Candea College weer heel graag bedanken voor het gebruiken van het schoolgebouw. We zijn het eigenlijk ons tweede clubhuis gaan voelen! Dank u wel!

Dan de uitslag van de trekking van de nummers van de certificaten van ons “kikker-adoptie-plan-2002/2004”. Keurig verzorgd door Marlon en Joost bij de sluiting van het weekend. De eigenaren van de certificaten met de nummers hieronder, mogen een mailtje aan onze penningmeester sturen met een IBAN-rekeningnummer waaraan de terugbetaling gedaan kan worden (hoeft natuurlijk niet!)

2   13     29     50     71     80     85   105   106   108   120   124  125   126   145   149   151   154   168   181   183   193   196   197   202

Tot slot konden we met een super FOTO DVD 2014 afsluiten!

P.s. Natuurlijk houd Luctor je op de hoogte via de website, maar de scouting-Luctor-Facebook-pagina houdt alle leuke gebeurtenissen op het gebied van scouting voor je in de gaten. Neem eens een kijkje en klik op ‘Vind ik leuk’. Of volg ons via Twitter.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Explorers, Scouts, Stam door Wil Hogenstijn . Bookmark de permalink .

Over Wil Hogenstijn

In 1958 als welpje in Arnhem bij de Carles de Foucald groep gekomen. Na bij de Welpen, Scouts en Rowans geweest te zijn ben ik bij de leiding van de Christoforusgroep in Arnhem gekomen. Ook was ik in 1976 hopman van de Jamboree groep in Noorwegen, van het Nederlands contigent. Na 12,5 jaar bij de Christoforusgroep kwam ik bij onze Luctor terecht. Ik wilde toen graag iets anders, zeker ook moest er Scouting voor jongeren met een beperking (handicap) komen. De Luctor zocht en ik vond toen de Luctor! En nu na 33 jaar actief als ............. nu een stapje terug maar nog wel lekker actief als beheerder clubhuis en onderdeel van het bestuur. Ik hoop nog heeeeel veel jaren m'n bijdrage aan onze Luctor te kunnen leveren. Vind het nog steeds te gek, leuk en zou het voor geen goud hebben en kunnen missen!