Insigne ‘Koken’ voor de Stam

DSC_0157Nadat afgelopen woensdagavond de Explorers de insigne voor ‘Koken’ verdiend hebben, was het vandaag de Stam die de laatste kook-activiteiten moesten verrichten om de insigne in de wacht te slepen. De vorige bijeenkomst zijn de stamleden ook al druk in de weer geweest, maar geen reden om vandaag niet de handen uit de mouwen te steken.

DSC_0158Het begon met triviant waarbij allerlei vragen rondom ‘de schijf van 5’ beantwoord moesten worden. De lunch werd deze keer met een wel heel lekkere soep erg smakelijk. Daarvoor hebben de stamleden veel groente moeten snijden. En we eindigden met fikkie stoken. Maar niet zomaar, aangezien we spekkies boven de hete kooltjes gingen bakken. Dat was smullen.

kokenEn aangezien ze dit alles met goed resultaat hebben volbracht, hebben alle stamleden een mooie insigne verdiend die ze op hun blouse kunnen maken.