Helpende handen gezocht bij zomerkamp

helpende_handenHelpende handen gezocht!

Voor ons zomerkamp ‘Proud to be scout’.

Wanneer en wat:
1. Op zaterdag en zondag 18 en 19 juli helpende handen die het leuk vinden om een BE zomerkamp op te bouwen in Gorssel.

2. Op zondag 19 t/m donderdag 23 juli op ditzelfde terrein, staf of kaderleden die het leuk vinden om een BE patrouille te begeleiden gedurende de dag. Van opstaan ‘ s morgens vroeg, ontbijten, spelletjes, lunch, eten koken en weer in bed helpen.
Een dag of een paar dagen zou ook al geweldig zijn!

3. Van donderdag 23 juli 20.00 uur tot zaterdag 25 juli 11.00 uur opruimen van het kamp en afbreken van de tenten zoeken we handige handen die weten hoe tenten zorgvuldig afgebroken en ingepakt moeten worden voor een volgend jaar.

100_procent_scout

Over Luctor:
Er gaan ongeveer 10 jongeren mee met beperkingen variërend van ASS (autisme) tot een lichamelijke beperking en 1 persoon is rolstoelgebonden. Hier kun je zien wat we vorig jaar hebben gedaan. Over het algemeen zijn ze zeer zelfstandig en houden ze ook vaak van een lolletje.

WAT BIEDEN WIJ JOU:
Luctor biedt je een slaapplaats op het labelterrein, (eigen tentje zou handig zijn) en eeuwige dankbaarheid. Daarnaast natuurlijk een beleving die je nooit meer gaat vergeten en een heleboel Scoutinggezelligheid.

Wil en kan je iets betekenen voor ons? Of ken je iemand? We horen graag van jou!

Mail timf@scoutingluctor.nl voor informatie of aanmeldingen.

Groet Tim Frensen
Luctor et Emergo Arnhem.