Gezocht; helpende handen

Helpende handen gezocht om ons kamp dit jaar door te kunnen laten gaan!

helpende_handenWat zoeken wij:
1. Van vrijdagmiddag tot zondagmiddag 11 t/m 13 juli helpende handen die het leuk vinden om een BE zomerkamp op te bouwen op het labelterrein in Baarn.

2. Van zondagmiddag 13 t/m donderdagavond 17 juli op ditzelfde terrein, staf of kaderleden die het leuk vinden om een BE patrouille te begeleiden gedurende de dag. Van opstaan ’s morgens vroeg, ontbijten, spelletjes, lunch, eten koken en weer in bed helpen.
Een dag of een paar dagen zou ook al geweldig zijn!

3. Van donderdag 17 juli 20.00 uur tot zaterdag 19 juli 11.00 uur opruimen van het kamp en afbreken van de tenten zoeken we handige handen die weten hoe tenten zorgvuldig afgebroken en ingepakt moeten worden voor een volgend jaar.

Er gaan ongeveer 10 jongeren mee met beperkingen variërend van Autisme tot een lichamelijke beperking en rolstoelgebonden, en van ADHD tot Syndroom van Down.
Elk jaar is het weer een uitdaging om voldoende leiding te vinden om dit kamp mogelijk te maken. Vandaar deze oproep.

WAT BIEDEN WIJ JOU:
Luctor biedt je een slaapplaats op het labelterrein (eigen tentje zou handig zijn), eeuwige dankbaarheid en een plaatsje op onze redactie-WaarHetOverGing-wall-of-Fame! Daarnaast natuurlijk een beleving die je nooit meer gaat vergeten en een heleboel Scoutinggezelligheid.

Wil en kan je iets betekenen voor ons? Mail mandy@scoutingluctor.nl voor informatie of aanmeldingen. Weet je iemand die dit helemaal leuk zou vinden; stuur het graag door.