Zomerweekend 2018

Beste Welpen, Explorers en Stamleden,

De zomervakantie komt langzaam maar zeker weer in beeld, maar voor het zover is willen wij met elkaar een gezellig zomerweekend organiseren.

Dit zomerweekend zal gaan plaatsvinden van 29 juni t/m 1 juli. De start zal op vrijdag 29 juni om 19.30 uur zijn en het eindigt op zondag 1 juli om 14.30 uur.  Reserveer taxi’s voor het ophalen op zondag om 14.45 uur.

We gaan dit jaar naar een mooie, voor ons nieuwe locatie:

Kampeerboerderij “De Küper”
Luimesweg 12A
7084 AS Breedenbroek

Jij komt hopelijk toch ook!?!? Graag wel even doorgeven of je wel of niet komt. Dit kan door dit te mailen aan edwin@scoutingluctor.nl. De kosten voor deelname aan dit weekend bedragen 17,50 Euro.  Bij deelname graag overmaken naar het rekeningnummer zoals onderaan is vermeld in de uitnodiging. Tevens vragen wij u om het kampformulier zoals in bijlage van de uitnodiging is opgenomen in te vullen en mee te nemen en af te geven aan de kampleiding bij aankomst op het kampterrein.

Wij van het spelteam hebben er in ieder geval veel zin in!! We hopen jullie dan ook allemaal te zien op de Kampeerboerderij “De Küper” in Breedenbroek om er samen een geweldig weekend van te maken.

Tot dan, Het spelteam.