RSW – Regioweekend Scouts en Explorers

Ahoy maatjes, hijs de zeilen! De koning van Tortuga heeft een anti-piratenwet ingesteld. En dat laten we niet zomaar gebeuren! 9 mei trekken we ten strijden!

Vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 mei is de RSW op de waterberg. En natuurlijk doen jullie ook weer mee! De strijd zal plaats vinden op de Waterberg, maar slapen doen we in het spoellokaal van ons eigen honk.

Alle details onder elkaar:

• Start: vrijdag 9 mei om 18.00u
    • Einde: zondag 11 mei
      • ouders/verzorgers om 15.30u welkom voor de afsluiting
      • om 16.00u vertrekken
      • taxi’s bestellen om 16.15u
    • Locatie: Scoutinglabelterrein ‘De Waterberg’. (Deelenseweg 1 6816TR, Arnhem)
      • terrein is niet toegankelijk voor auto’s (i.v.m. de drukte), dus parkeren aan de weg en lopend naar het terrein.
      • zie hier de routebeschrijving
    • Thema: Pirates of the Carribean.
      • dus het zou leuk zijn als je als piraat verkleed bent het weekend.

Mocht je onverhoopt niet kunnen: graag even afmelden bij Milou (milou@scoutingluctor.nl) of Mandy (mandy@scoutingluctor.nl).

Voor vragen:

• Voorafgaand aan weekend: Milou 06-46156354